Se enkelt indlæg
Gammel 27-12-2012, 23:36   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidileth Se meddelelser
Supersus.

Var den møntet mig? Jeg er ikke misundelig da...jeg har selv prøvet at være enlig, med 2 børn og fuldtidsarbejde. Jeg tjente som nyuddannet sygeplejerske bestemt ikke kassen,men fik 137 kr i tilskud til friplads til dagplejen.....

Og alle de tilskud der tales om, kan man da kun søge, hvis indtægten er der efter??

Jeg undrer mig bare, det er vel tilladt og jeg skriver rent faktisk også nederst, at det vel blot er en enlig svale ligesom Karina sagen....

Godt ord igen.
ALLE de tilskud??

Bidrag fra faderen, eller fædrene er i ovenstående tilfælde på omkring 4600 kr om måneden - dette er ikke et tilskud - det er fra fædrene.
Det får man også selvom man arbejder og tjener 46 millioner.

Børnechek er også til alle der arbejder - mener så det er gjort indtægtsbestemt fra næste år?
Lars Dyne Larsen har i flere år kæmpet MOD at få udbetalt børnechek som millionær.

Boligsikring kan også søges af alle, også af dem med lav løn og/eller enlige der bor i lejet bolig.

Så kommer der fripladser, arbejdende par kan også få delvis friplads (og/eller søskenderabat) - og på et tidspunkt er børnene i skole, og har ikke længere brug for friplads.

Så ''alle de tilskud'' kan jeg ikke helt få øje på som isoleret tilfælde for folk på overførselsindkomst......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat