Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2011, 04:22   #153
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sibt Se meddelelser
Hvor går grænsen? I dømmer simpelthen personer som løgnagtige og kriminelle i et offentligt forum, i vil også have en liste over folk i har dømt som løgnere og kriminelle - og helt uden at de samme folk kan forsvare sig. Dét er i min verden vildt grænseoverskridende. Skal vi nu have navnelister over alt muligt man sådan kan mene eller syntes folk er? Ekseleven har b.la et indlæg i denne tråd, hvor der dømmes at en person er dranker, heldigvis bruges kun hans øgenavn for det er da en vild udokumenteret påstand, lægges hans navn ud offentligt med en påstand om at han er dranker så gør man måske en person stor uret, måske sidder der en syg person der har mistet et barn i en spritulykke og får gode ideer. Hvad med min nabo f.eks, han ser sgu lidt skummel ud når mine børn bader i poolen, så jeg må nok lige lave en liste og få ud på nettet. Så kan han sgu lære ikke at se så skummel ud - nej, min nabo er god nok - men pointen skulle gerne fanges.

Det kan ske, også for folk på k10 - at der træffes afgørelser der er korrekte, her på k10 "ses" sagen kun fra "den ene side af".

I er bare SÅ forkerte på den med den liste, og hermed trækker jeg mig også ud af denne vilde tråd som ikke er speciel værdig for k10, efter min ydmyge mening.

Kan oplyse; at personer der føler sig truet eller føler sig uretsmæssigt dømt herinde(eller andre steder på nettet), bare kan anmelde det til politiet, så bliver der en sag ud af det... -men selvfølgelig kommer der ingen anmeldelse fra disse sv!n, der dagligt ødelægger andres liv i hobetal, for man kan selvfølgelig IKKE vinde en sag, når man har handlet ulovligt i årevis


Og tusind tak til Lotte68 for denne tråd... -og ikke mindst til web for muligheden for at udbrede alt det vigtige info der omhandler os, der er kommet i klemme i systemet


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat