Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2012, 16:16   #14
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser


Måske bliver det bedre når nu man kan komme helt ned på 2 timer om ugen, istedet for før, hvor man død og pine jo HELST skulle op over 12 timer før end jobbet var realistisk

Nu skal man jo bare byde ind med det man kan, og det går jo fra 2 timer nu, modsat før hvor det var 12....

Måske gør det i længden, at flere kan bibeholde deres tilknytning til arbejdsmarked og deres fleksjobs??

Tak for de trøstende ord

Jeg tror forslaget er godt for nogen..men nok ikke for mig..

Er jo en af de fleksjobbere, der har kunne beholde min løn fra min ordinære ansættelse..så bare det at jeg nu skal på fleksydelse betyder ca 13000 mindre brutto..ved godt at der er andre, der har endnu mindre at leve for, men bliver jo nød til at se det fra min side Det er en betydelig nedgang

Jeg synes det er fantastisk, hvis nogen få lov til at arbejde ned til 2 timer på en uge, hvis det er det, de ønsker..håber bare at det ikke bliver en hæmsko for de, der mest af alt har brug for en FP..som jeg selv måske har..

Men lad os nu se..det er jo indtil nu bare et forslag..og der kommer nok nogle regnestykker på bordet, så vi kan se hvad det virkeligt betyder for den enkelte
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat