Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2012, 12:05   #94
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
pyhh, ja det er sgu nok svært at sige noget om deres fremgangsmåde før efter jeg har været igennem det, man ved jo det er forskelle både mellem de enkelte kommuner og revacentre, og ikke mindst selvfølgelig de forskellige sager.. jeg må bare bede inderligt til, at det hele bliver ok og at jeg bliver behandlet ordentligt og uden at blive presset opad i tid osv.

Smerteklinikken har skrevet om skånebehov, men havde ikke medtaget noget om, hvor lidt jeg kan klare at gå og stå, og heller intet om de kognitive funktioner. Jeg skrev dog og spurgte min SB, om jeg kunne komme til at ligge ned og det skulle hun nok sørge for..
Lægekonsulenten skrev at jeg har massive skånebehov og at han så det for vanskeligt at se, hvilken jobfunktion jeg vil kunne klare. Nogle behov er beskrevet rimeligt, mens andre mangler lidt, men kan jeg bare selv beskrive dem der mangler?

Ok, nej du havde nok ikke klaret en del fysisk træning med fibromyalgi, uden at få værre smerter af det, så det er jo nok psykisk relateret så, men godt at du så ved, hvor de stammer fra og godt kan bruge din krop ok

knuser til jer
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat