Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2009, 13:49   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pension med kontrol findes såmænd i bedste velgående endnu, den hedder blot ikke midlertidig grunden til at den findes (som en meget pædagogisk minister har forklaret mig ) er at der er nogen sygdomme som er stationære og uden helbredelsemulighed , men hvor sygdommen kan ændre sig , men det gælder stadig at man skal have en sygdom som ikke kan helbredes og kun det at den måske kan have et ukendt aspekt gør at man bliver tilkendt med kontrol ...

(Hmmm ved ikke om jeg kan forklare det lige så pædagogisk )

Men feks kender jeg en der har den med kontrol, det har han fordi han har 3 sygdomme som de mener at han kan klare sig med fleks til , så er der en 4 sygdom som i 75% af tilfældened kan behandles men de sidste 25 % bliver invalideret af den ...

Han er blandt de 25 % men tænk hvis miraklet skulle komme og han inden for de næste 5 år får succes med behandlingen , ja så kan han komme tilbage til fleks ...

Det vil sige man skal have nedsat arbejdsevne til det ubetydelige men kommunen tager højde for mirakler , der var lige en periode i 07 hvor der blev tildelt en del af disse pensioner til en del bruger her på siden ..

Endnu er vi ikke stødt ind i en af dem som ikke har fået pension permanent ved genoptagelse ...

Men midlertidig pension som kan gives fordi man ikke ved noget om hvordan det går og man måske får det bedre og måske ikke, ja den findes ikke ...

Det skal være helt klart at man ikke får det bedre ...

he he er der nogen der forstår mig ??

(nok derfor kræft patienter ikke får pension , de bliver åbenbart enten raske eller dør , og hvorfor give en pension til en der bliver rask) det er sq da borgerlig politik
  Besvar med citat