Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2017, 10:07   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KPG Se meddelelser
- Aha..... Notatpligt! Tusind tak Vovse.

Ordet siger jo sig selv, men skal det forstås således, at når jeg har sendt en mail m.m til min sagsbehandler skal dette noteres og denne evt. mail 'burde' ligges ind i min sag?

Mvh. Kamilla
Notatpligten betyder, at din sb skal skrive i din journal hvad i har snakket om til møderne.

Og ja, jeg vil mene, at det også betyder, at dine henvendelser skal noteres.

Jeg synes du skal klage over mangelfuld aktindsigt, og skrive, at du bl.a. kan se, at dine skriftlige henvendelser ikke er noteret i din journal.

Første gang jeg bad om aktindsigt var det hele heller ikke med, og da jeg modtog næste omgang var der stadig noget der manglede, først efter 3. omgang mente jeg, at have fået det hele.

Så det behøver ikke være fordi akterne ikke findes i din sag.

I "min" kommune er det personalet i receptionen der laver aktindsigter, så det er ikke sikkert, at din sb har noget med den at gøre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat