Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2017, 10:03   #63
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bente Stenfalk Se meddelelser
Lægen skal bruge videoen til et kursus, hvor han og andre kursusdeltagere skal analysere videoen, så de kan blive bedre til at HÅNDTERE funktionelt syge borgere.

Hvis det var mig, så ville jeg inddrage den tilladelse, du har givet til at optage og til at bruge videoen til noget. Skriv til ham, at du vil inddrage tilladelsen, og hvis du finder ud af, at han har benyttet optagelsen med dig nogen steder, så vil du melde ham til politiet. Det lader heller ikke til, at du har fået den fulde sandhed om, hvad han vil benytte sådan en optagelse til..

Hvad angår underskriftindsalingen, så kommer der et tiltag ang. funktionelle lidelser, som Sundhedsstyrelsen vil udgive her i foråret, og når den er udkommet og borgerne har fået set den, så afsluttes underskriftindsamlingen, når nye borgere har fået mulighed for at underskrive på baggrund af det nye tiltag.
Tak for tilbagemelding.

Som jeg læser de link om deltagelse i funktionelle lidelser, så skal de slette optagelser efter endt kursus, men jeg vil skrive til ham og dels få oplyst hvad præcist det gik ud på, og med hensyn til politianmeldelse kan jeg ikke forestille mig, at politiet vil/kan gå ind i den slags sager.

PS."min" øre, næse halslæge er rasende over den nye klinik de er i gang med at oprette på Bispebjerg H. Hun kalder det hypokonder klinikken.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat