Se enkelt indlæg
Gammel 06-12-2015, 10:51   #69
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Handicappede kan vente nye besparelser

http://www.altinget.dk/artikel/flere...ign=altingetdk

SPAREKNIV: Regeringens omprioriteringsbidrag vil sætte yderligere skub i besparelser for handicappede, lyder det fra flere sider. Omvendt mener Socialcheferne, at det er på tide at skabe sammenhæng mellem lov, folks ønsker og den reelle økonomi.

Det er jo fair nok, hvis de grundlæggende love bliver overholdt.

Det er jo fair nok, hvis det er det vælgerne vil.

Der er jo hvad vælgerne vil:

http://www.politiko.dk/barometeret

Længere er den jo ikke.

Vi får hvad vi stemmer på!

Hvis der findes vælgere eller handicappede der tror, at udviklingen stopper her, så er de naive.

Hvad stemte du på ved sidste folketingsvalg? Ja, der ser du, hvorfor udviklingen går strygende i den retning, flertallet ønsker.

Det er demokrati, med konsekvenser.

Såre simpelt.


Skulle der så findes raske der stiller spørgsmål, kan man altid lige skide på skrivebordet, med eksempler, som viser de handicappede manglende moral og manglende solidaritet :

"Den stiller os i nogle vanskeligheder. Jeg har lige været udsat for en situation om en kørestol, hvor en borger ville have den sidste nye, selvom den gamle ikke fejlede noget. Det svarer til, at man ikke er tilfreds med sin iPhone 5 og vil have en iPhone 6, selvom den gamle ikke er slidt op,

Et billede vi handicappede naturligvis kender fra vores eget liv, hvor vi kræver ind, ud over alle grænser, uden tanke for kommunernes økonomi.

Jeg har eksempelvis lige fået bevilget et Boston-korset til at støtte af min ødelagte krop, gennem en arbejdsskade, hvor mit aktive liv blev ødelagt og som jeg skal bære resten af livet 18 timer i døgnet.

Undskyld!



Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 06-12-2015 kl. 11:06.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat