Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2010, 17:14   #1
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Afslag på ftp :(( anke!

min tråd : http://www.k10.dk/showthread.php?t=12926

Så har jeg samlet mig op fra 2 dages tudetur,ikke nogen søvn ingen appetit samt mine tanker kan jeg ikke helt få styr på ..og jeg kan mærke jeg er bange.Kastede op da jeg læste svaret på min sag.

I fredags kom brevet jeg længe har ventet på men svaret måtte gerne være et andet .
Kommunen søgte ftp og jeg har nu fået afslag ..

: Der lægges vægt på at der ikke skønnes at være dokumenteret at din arbejdsevne ikke kan forbedres via aktivering revalidering og behandlingsmæssige samt andre foranstaltinger.

(jeg kan ikke lige se hvad det skulle være, da jeg ikke kunne klare 2 timer om dagen i arbejdsprøvning)

Du er henvist til stolpegården og der forventes at du kan opleve en bedring i din tilstand.
(Lægekonsulents vurdering : der skønnes ikke at stoplpegården kan have indflydelse på arbejdsevnen kun evt livskvaliteten.patienten har pgl har pga sygdommen ikke længere nogen arbejdsidentitet.)


du har deltaget i arbejdsprøvning : du beskrives som deslige med en god indlærings evne m.m

(ja jeg deltog i den første og prøvede så godt jeg kunne..men gik hjem og sov 4 timer og intet blev ordnet i hjemmet ..tilsidst fik jeg psykotiske tanker og min psykiater har fortalt at det er pga presset fra kommunen og arbejdsprøvninger de er kommet oveni min sygdom.Var næsten på vej til en indlæggelse.

Der vurderes at du på baggrund af den kroniske depression har varige begrænsninger i forhold til at anvende dine faglige og praktiske kompetencer i form af fuldtidsarbejde eller arbejde med tungtvejende ansvar..skal tage hensyn dine skåne behov ..m.m..(for langt )

Der vurderes at der forsat er mulighed for at forbedre din arbejdsevne ved tilbud efter beskæftligelsesindsatsloven herunder med praktik med mentorstøtte.

( som en anden sagsbehandler i mit privat liv har sagt ..sådan et skåne arbejde findes ikke i den virkelige verden)

Samlet ses der således forsat mulighed for at du over tid vil kunne deltage i opkvalificerende forløb,der vil kunne støtte dig til tilbagevenden til arbejdsmarkedet.

Aktuelt foreligger der således ikke dokumentation for at din arbejdsevne varigt er nedsat til det ubetydlige i ethvert erhverv og der er derfor truffet afgørelse om at meddele afslags på at påbegyndesag om førtidspension iht paragraf 18.

Hvis du er uenig kan du klage......

Den dag fik jeg 2 breve ....afslag og i den anden at kommunen påtænker at stoppe mine sygedagpenge ...

Ej men har man lyst til at ligge sig ned og dø efter sådan en dag??

nogle gode råd ..??

har tænkt mig at anke..

I øjeblikket kan jeg ikke gøre andet end at ryge og græde..
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat