Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2011, 15:58   #4
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 16
Dolli er ny på vejen
Jeg har nu snakket med borgerrådgiver som rent faktisk sagde til mig at hun kan ikke finde hoved og hale i sagen mere.
At hun jo gerne vil hjælpe mig men hun ved simpelthen ikke hvad hun skal gøre.
Hun har 2 forslag.
Enten lukker vi sagen helt ned og starter helt forfra. sagen er simpelthen blevet for rodet.

Eller også afleverer jeg partshøringsbrevet som ønsket og vedlægger den klage jeg ikke har fået svar på. men uden at underskrive det.
Også lave en skrivelse om hvorfor jeg ikke ønsker at skrive under.
Så nu har jeg skrevet dette :


Punkt 1 : Ikke fået svar på min klage.

Stiller mig undrende over at jeg modtager dette partshøringsbrev, da jeg ikke har modtaget noget svar på den klage over aktindsigt, klage over lægekonsulenter, klage over sagsbehandler samt sagsbehandling, som er fremsendt til jobcenteret 4 maj 2011.
Vedlægger igen min klage som er fremsendt til jer via borgerrådgiver 4 maj 2011 og samtidig rykket for svar af borgerrådgiver den 31 maj 2011.
Jeg ønsker ikke at underskrive denne partshøring før i har taget stilling til min klage, da jeg ikke mener sagen er ordentligt fremlagt / klarlagt. Og mener jeg er berettiget til udsættelse indtil der foreligger svar på min klage.

Punkt 2 : Vurdering af ressourcer, udviklingsmuligheder og barrierer.

Ifølge papirer står der jævnfør egen læges vurdering osv. det passer ikke. Dette er en status der er lavet af en læge der ikke kender mig, og en udtalelse jeg har klaget over til lægen og fået medhold, og efterfølgende har lægen sendt et dementi til jobcenteret.
Som det fremgår af GHA lavet af egen læge 18/11/09 er det ikke motivationen der har manglet, da jeg har gennemgået utallige forsøg på afmagring også med medikamentel støtte men trods dette er overvægten blevet løbende mere og mere.
Stiller mig virkelig undrende over at man bliver ved at fremhæve en udtalelse som der er fremkommet et dementi på, og derfor burde man jo ikke fremhæve dette gang på gang. .
Jeg føler mig krænket og trådt på og mistænkeliggjort ved at man gentagende gange fremhæver en status som der foreligger et dementi på.

Så det er hvad jeg har fået sat sammen lige for nu......

Sidst redigeret af Dolli; 14-06-2011 kl. 18:22.
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat