Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2011, 13:27   #9
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Hej Lum.

Vedr. dit spørgsmål om RP, så har jeg skrevet den, og selv bedt om at få den opdateret, og har bedt om at efter hun skrev den ind, at få et kopi af den, hvilket jeg heller ikke har fået. Jeg har sendt den over mail, det betyder vel ikke at jeg har underskrevet eller gør det det?

Lum igen. Jeg har skam presset på, både med at få kontakt til min SB, har haft 2 indtil videre. Det kan mine mails bekræfte, at jeg har forespurgt, hvad jeg selv kan gøre for at gavne min sag, så jeg ikke ryger ud over kanten. Hun har jo selv opfordret mig til at skrive sådant en mail til kirurgen, og har også gennemlæst den bagefter, og bekræfter den er godt skrevet.

Og det pres jeg hele tiden har haft, siden jeg fik sagsbehandler nr. 2 - var at blive ved med at presse på, så jeg kunne få behandling, dvs. operation.

Det hun skriver retur en enkelt gang, er: Du må blive ved at rykke for en tid til operation, så du kan komme videre.

hvad betyder BAN?

Sidst redigeret af Webmaster; 03-12-2011 kl. 17:17. Årsag: 3 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1...brug evt rediger funktionen for tilføjelser..
nala er ikke logget ind   Besvar med citat