Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2016, 10:03   #16
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tak i lige måde. Det var godt at mærke fællesskabet. Det havde jeg lige brug for.

Hold da op, hvor vi kom i snak med andre folk fra hele landet. Det blev til nogle gode snakke. Bl.a med en der har lavet lavet filmen Lena og alle de andre Den film fandt jeg på youtube i går aftes og så starten, men der skal man lige have et overskud til, så den vil jeg se i weekenden.

Til alle jer der har læst denne tråd, tak for de I støtter op, på den ene eller anden måde

Husk webmasters link:http://www.e5.dk/demo
Også tak herfra til alle Jer der mødte op.

Mange fine taler, og ikke mindst kvinden på 40, Inge Lazarus.
Begge forældre narkomaner. Mønster bryder, uddannelse og 2 velfungerende børn. Jeg blev så rørt, men også meget trist, for nu er hun syg både med fysiske og psykiske diagnoser. Der var stille på pladsen og store klapsalver til hende.
Mødte bl.andre en mand, som i torsdag var begyndt på at køre rundt til folk med overlevelses kasser med basisfødevarer til folk med børn. På kasserne står der et sort,stort 1. hjælpekasse.
Han var blevet så rasende og tænkte. Tænk , hvis det var mine børn. Man kan finde ham på Facebook, som jeg vil finde senere.

Tak til talere, kaffebryggere og musikere. og de politikere, som også var der.

Sidst redigeret af vasen; 05-10-2016 kl. 10:06.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat