Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2016, 22:03   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er man egentlig selvstændig når man er landmand....hmm hvorfor ved jeg ikke det...

Men hvis din mand er selvstændig...hvilket han sandsynligvis er....medmindre det er på hobbyniveau.....så kunne han jo evt ansætte dig i et fleksjob....hvis du kan visiteres til fleksjob.....hmm det var bare en ide...

Jeps...det sværeste jeg havde da jeg var igennem systemet....det var at få dem overbevist og få dem forklaret hvor træt jeg er/Var....jeg lider af svær søvnapnø (som ikke kan behandles) og en del andre fysiske diagnoser...

Så en dagbog vil kunne hjælpe dig med det....da du kan skrive om de situationer du kommer ud for...

Det er jo svært at forklare rigtig træthed for alm mennesker som ikke har en søvnsygdom....

Alle siger som det første....ja det prøver vi alle...at være trætte mandag morgen...min sagsbehandler sagde som det første at denne også havde prøvet at være rigtig træt...og ikke var glad for at stå op om morgen....forstået på den måde at jeg nok ikke er så træt som jeg sagde...

Det er rigtig svært at forklare rigtig træthed...ihvertfald til raske mennesker...de fatter slet ikke hvor langt ud man kan komme pga ens træthed...

Det ødelægger ens hjerne....ens personlighed...ens dag...ja og ens nat...ja det ødelægger forfærdeligt meget for en...

Men da de så læste...jeg tænkte nemlig ikke selv på at sige det til de møder jeg var til....men da de så læste i min dagbog at jeg faktisk kan stå op og tisse (ja jeg er en mand)..og falde i søvn derimens...altså stå direkte op uden støtte og falde i søvn.....ja så får de en bedre ide om hvad træthed kan gøre...når de læser om disse situationer...

Så lige hvad det ang ville jeg anbefale dit at skrive dagbog...da man får en del flere ting og situationer med i sådan en....fremfor når man skal sidde og fortælle dem ved et møde...

Ang fleksjob...forudsat at du kan klare det....så kommer det jo også an på om du vil studere videre...

Jeg er i det hele taget ret imponeret over at du kan samle dig om at studere....det ville jeg slet ikke kunne...min hjerne vil slet ikke følge med...men det kender du sikkert...

Men det jeg egentlig ville fortælle...det var at med den nye fleksjob og førtidspensions lov...hvor det er mere eller mindre umuligt at få en førtidspension når man er under 40 år....altså medmindre man står med hovedet under armen...

Så er der muligheden for evt at blive visiteret til fleksjob og så blive ansat af din mand....forudsat at man er selvstændig som landmand...

Har din mand lysten og muligheden...så husk at han kan blive din partsrepræsentant...og kører sagen for dig....husk at der skal ansøges om at han kan blive det...evt læs om det at have en partsrepræsentant...

Der ligger en formular under nyttige links man kan bruge og udfylde ang partsrepræsentant. De nyttige links finder du her http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat