Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2013, 21:09   #15
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ved godt de overvåger folk, er bare når det kommer ud i at man kan indkaldes til Samtale pga man har et billede fra Google på sin facebook profil og et billede af at man har bagt boller og gået med sin hund..


Så finder jeg det grænseoverskridende.......

Alle mennesker kan gå tur med en Hund hvis den er opdraget ordenligt, det er da derfor der findes fører hunde og handicap Hunde osv..........

Alle kan bage boller....
Du skal bare

1: have stået og kigget på evt smidt lidt vand i eller noget så er du teknisk set med til at lave boller, facebook er ikke stedet hvor alle oplysningerne om dine aktiviteter er med..

2: du har en mand eller en røre maskine der rører dejen sammen.....

3: du har børn der bruger røre maskinen og former bollerne, teknisk set har du stadig været med, det var sammen med dine børn....



Det ville jo svare til at de kom og kiggede i mit hjem og så et billede af et spansk landskab og derefter kaldte de mig til undersøgelse for at sige til mig at nu ville de til bunds i hvor mange gange jeg havde været der, når det er et billede af et landskab, kunne forstår hvis det var et billede af hende selv et sted i udlandet...

Men at de bare gar ind hvor der INGENTING er og ingen mistanke er så er jeg ikke med mere...

Det var jo ikke engang hende der var under mistanke....

Skal de så til at tjekke profilerne på alle der bliver taget for noget via kommunen bare fordi de kender dem.......?
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat