Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2017, 23:03   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er helt korrekt at hvis man får en ny diagnose...ja så kan kommunen trække ens sag længere ud...fordi den nye diagnose så skal undersøges tilbunds...er der behandlings tilbud osv osv...

Så hvis man er ude efter en afgørelse...forholdsvist hurtigt..og det gælder fleksjob eller pension....og har nok dokumentation på de ting der allerede er i sagen...ja så kan det være en fordel at undlade at gøre dem opmærksomme på noget nyt...desværre...sådan er det..

Men det burde ikke være noget problem lige i denne sag...da trådstarter gerne vil i et ressourceforløb...og så er det måske meget smart at få undersøgt så meget som muligt...her tidligt...sådan det ikke først skal undersøges om flere år.—hvor sagen måske ligger til fleksjob eller pension..

Peter har allerede godtgjort hvordan man skal gøre med aktindsigt...og det er da også,vigtigt at få den journaliste med...men jeg har hørt om et par stykker nu...hvor de har fået afslag på at få journalisten...begrundelsen har været at der arbejdes i et system...workbase...mener jeg det hedder eller noget i den retning...og der kan de ikke bare trække en liste ud....det skal gøres manuelt..og det vil trække for meget på medarbejderne...

Om det er en okay grund...ved jeg ikke endnu...men jeg ved at uden den journalliste...ja så vil det være rigtig svært at vide hvad der skal være i aktindsigten...og om der mangler dokumenter i aktindsigten..

Ville bare fortælle det...i tilfælde af at du løber ind i det problem..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat