Se enkelt indlæg
Gammel 08-08-2015, 17:15   #2
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg har modtaget partshøring fra jobcenter vedr. rehabiliteringsteam.Der er ingen datorækkefølge. Eksempelvis sendes en mail fra 2009 og herefter attest fra læge 2015. i alt 80 sider. Jeg bad om aktindsigt i de dokumenter der skal sendes til teamet, men kan det være rigtigt, at alt mailkorrespondance også skal sendes eller har de bare rodet det hele sammen.

Hej vasen...
Jeg prøver lige at skille dit indlæg lidt ad, da jeg også roder det hele sammen når jeg læser det
Har du modtaget partshøring på den forberedende del til rehab-teamet eller har du "bare" fået aktindsigt i dokumenterne der kommer med som bilag?


Jeg kan ikke læse så mange sider på pc, og har printet det ud. Hvilke dokumenter er det normalt der skal stiles til teamet i forbindelse med ansøgning om pension.

Jeg ved ikke hvad der er normalt men i min var alt relevant for sagsbehandlingen medtaget... 180 sider nåede min op på.

Til sagsbehandlerens ros, som er ny, skal siges at hun har arbejdet meget hurtigt.
Jeg kan ikke rette i lægeattester, men kan gøre opmærksom på fejl og mangler til forberedelsesskemaet.
Kan jeg skrive en side med mine egne ord om hvorledes jeg selv oplever min situation eller bliver det betragtet som nævenyttigt?
Håber på nogen herinde har erfaring og kan hjælpe. På forhånd tak
I min indledende del var der et punkt hvor jeg netop kunne skrive om min egen opfattelse af situationen og visse steder havde jeg mulighed for at bidrage med henvisninger til udtalelser i bilagene som jeg vægtede særligt højt.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat