Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2016, 01:49   #2122
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lad os slå en ting helt fast....da ellers debatten er ret nytteløs...

Nej du vil IKKE komme til at møde røg fra ecigaretter.....det er damp der kommer ud af dem...

Jeg ved godt at det kan være svært at differencere...men der er altså ingen tvivl.....det er damp der kommer ud fra ecigaretter...

Den der med at man generelt ikke ved hvordan dampen påvirker andre....ja det kan man kun sige hvis man ikke har fulgt med ang disse nye undersøgelser...

Der er lavet og bliver lavet så utroligt mange nye undersøgelser...

Feks har England og Frankrig...altså begges landes sundhedsstyrelser...undersøgt dette problem utroligt meget..

Der er lavet flere nye forsøg og undersøgelser som fastslår at det damp der kommer ud af en ecigaret...ja det afgiver ikke noget som kan skade andre...

Hvis du skal kunne mærke dampen der kommer ud af munden fra en damper.....ja så skal du være i kysseafstand...

Så medmindre du er i forhold til en damper...ja så er der ikke noget at bekymre sig for....ihvertfald ikke når det kommer til nicotin...

Lugten kan så være en anden ting....og vil selvfølgelig kunne irritere...ihvertfald en duft allergiker...

Ang astma...ja så har jeg ikke viden nok til at forstå hvordan en duft kan starte en astma...

Ang ny lov...ja så vil man ikke kunne dampe steder hvor man ikke hele tiden har kunne...der er derimod kommet restriktioner på hvor man kan dampe...

Så hvis du hidtil (de sidste 5 år) har kunne nyde det offentlige rum....ja så vil du stadig kunne nyde dette...

Tilgengæld kan man tit som damper...møde folk som desværre ikke kan skelne imellem røg og damp...(jeg siger ikke at du nødvendigvis er en af dem)...

Man kan som damper blive udsat for at folk brokker sig over den nicotin man prakker på dem...de siger de kan mærke nikotinen.....dette selv om man ikke bruger nicotin i sin væske...

Jeg kan anbefale at læse op på dette emne....ihvertfald hvis man er nervøs over damp...læs især de undersøgelser som feks den engelske sundhedsstyrelse har lavet...

Dette er nye undersøgelser.....og ikke ældgamle undersøgelser som den danske sundhedsstyrelse bruger...

Når man har læst op på de nye undersøgelser og fundet ud af at man ikke bliver påvirket af passiv damp....ja så bør man måske også tænke på at hvis folk ikke var gået over til netop damp....ja så ville de sidde og ryge alm cigaretter i offentligheden..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat