Se enkelt indlæg
Gammel 14-07-2010, 22:03   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.745
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvad kan der gøres ved.....

Kære Kandelsdorff.

Det bestemmer du......enten kan du fortsætte som hidtil......men så løber du ind i problemer som du ikke troede fandes.

Hvor i DK bor du? Jeg spørger fordi jeg vil bede dig om at læse følgende som jeg giver de varmeste anbefalinger: www.ofeldt.dk

Hvor har du den lille prolaps siddende? L4 eller L5 det må stå i beskrivelsen. Men læs lidt om det her: http://ofeldt.dk/?id=51 eller her http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fak...kusprolaps.htm

At du har en prolaps betyder at du i en af ryg-diskerne (skiver) har fået en lille revne hvor indmaden af det inderste poser ud. At du har smerter betyder at udposningen trykker på nerve-ledningerne som går langs ryggen i begge sider.

Bliv ikke modløs eller gå i panik over store smerter, det kan der gøres noget ved. Men vær obs på vandladningsbesvær eller manglende kontrol over anus. Her skal du reagerer omgående. Hvor sidder dine smerter?

Så min anbefaling er at du skal holde dig langt fra operation som du sansynligvis ikke vil blive tilbudt endnu da det er aller sidste mulighed. Men derimod optræne dine rygmuskler som så skal holde "sammen på dig". Af professionelle der har viden om hvad de gør.
Og her findes der kun een mulighed......langvarig optræning......men som du vil blive lykkelig for. Held og lykke.

OBS! nu har jeg læst din begyndertråd og din historie. Du skal passe på fordi du bliver kørt rundt i manegen af uvidende mennesker, herunder din praktiserende læge hvilket jeg ærligt mener. Med din historie hører du ikke til i et kommunalt holdtrænings program.
Nu bliver spørgsmålet om hvor du bor i landet endnu vigtigere, dels grundet din alder og den manglende professionelle behandling du modtager. Jeg udtaler mig grundet 30 års erfaring med discus-prolapser og genoptræning og bemærker mig at du på nuværende tidspunkt indtager smertestillende medicin i den tunge ende. Det kan du ikke blive ved med på lang sigt.

Jeg tror du skal til at lære "spillets regler" at kende. Det kan tage tid og virke uoverslueligt da du både skal tilfredsstille "systemet" være mor derhjemme og selv styrer slagets gang. Men jeg er ikke i tvivl om at det er det du skal.

Hilsen

Sidst redigeret af phhmw; 14-07-2010 kl. 23:00.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat