Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2016, 13:58   #2
job
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2014
Indlæg: 209
Styrke: 10
job er rigtig godt på vej
Jeg tror ikke, at mere på skrift betyder det helt store da teamet højst sandsynligt har fået en stor stak papirer i forvejen.

Du bør efter min mening forberede en præsentation eller et indlæg da du på mødet får mulighed for at komme til orde - det er en af formålene med mødet. Nu kender jeg ikke dit 'forberedende skema' men vil foreslå at du læser det skrevne GRUNDIGT så du har svar parat på alle mulige spørgsmål som skulle komme.

Jeg var til møde med rehabiliteringsteamet for 1,5 år siden og mit skema var udfyldt RET grundigt og alle huller var lukket med reference til lægelige oplysninger mv. Jeg havde egentlig ikke forberedt det helt store til mødet da alt jo var beskrevet i det forberedende skema og kom derfor bare med en lille konklusion på min situation da jeg fik mulighed for at komme til orde. Teamet var enig og mødelederen nævnte så ret hurtigt at jeg blev indstillet til førtidspension.

Vil lige igen nævne, at jeg til mødet fik stor ros for hvordan jeg havde udfyldt det forberedende skema. Det og så en funktionsbeskrivelse (fra ergoterapeut) var medvirkende til at jeg blev indstillet til (og senere tilkendt) førtidspension uden ressourceforløb og egentlig arbejdsprøvning.

Held og lykke med mødet
job er ikke logget ind   Besvar med citat