Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2010, 10:26   #173
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
uhyggelige ting der kommer frem ang. Eva Black..

Vi har tidl. haft god erfaring med at få samlet nogen af de mange, som var ved Eva Black. De kunne så mødes hos mig (selvhjælpsgruppe, nærmest), og kunne der få talt med andre, som også havde været udsat for hende.
Jeg er nu ude med en efterlysning blandt jer, der har været i kløerne på hende...

Har nogen af jer været på smertecentret i Aalborg også, for så er de meget interesseret i at høre fra jer.. De er ved at forsøge at stoppe vedkommende, men skal være sikre på at det er nogen der har/har haft en journal på smertecentret pga dokumentationesværdien. de vil så kunne sammenligne og bruge det som udgangspunkt.

Denne fremgangsmåde er valgt, fordi de ellers i modsat fald vil skulle til at gennemgå samtlige journaler. på denne måde bliver det jer, der vælger selv at vil have den med .
Men de vil selvfølgelig også henvise til de mange andre, som har fået samme beskidte behandling.

mht. til evt, assistance i øvrigt, vil jeg gerne selv bidrage, hvis der er noget. Jeg er ikke selv een af dem, men har været personen, som har samlet sager og forsøgt at gennemgå dem, for at kunne hjælpe igennem i det videre forløb. Så jeg er selv i besiddelse af en del sager. Den første netop på baggrund af en sag, fra en person/ ung pige som havde været ved hende. og der har så været mang eefterfølgende.
Det vakte min interesse, fordi der er alle mulige og umulige kreativiteter i forhold til lovgivningen, direkte i strid med mange love, og derfor tror jeg på, at I med den rette hjælp kan komme igennem. den vil evt. kunne være her, fordi smertecentret vil have en større mulighed for at trænge igennem til Sundhedsstyrelsen.

Jeg håber, nogen vil kontakte mig, så denne afskyelige gimpe kan stoppes. Jo før jo bedre.....
roma er ikke logget ind   Besvar med citat