Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2011, 04:48   #7
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej 1971.

Forstår udmærkdet du er gået i sort, da jeg modtog mit brev kunne jeg ikke forstå, hvad der stod. Handlingslammet er jo ikke befordrende for en ankesag, så har du nogen der kan hjælpe dig? Evt. en socialrådgiver fra fagforening?

Du skriver flg. omkr. din sygdom:
Citat:
er nu i behandling og i gang med yderligere undersøgelser. (Har 3 diskusprolapser, en gammel arbejdsskade i skulder fra 2005 der er blusset op igen, og div problemer med motorik mv.)
Er desuden på venteliste til smerteklinik, og nu er der "kun" 1 år og 3 måneder til jeg kan få at vide hvornår jeg kan få en tid..
Skal det læses, som at du og evt. læger mener du har en varig forringet funktionsevne/arbejdsevne? Eller er der mulighed for operation? Hvis operation, hvilken tidshorisont er der så på dette?

Jobcentrets begrundelse:
Citat:
" på nuværende tidspunkt venter vi dog på en status fra din læge. Jobcentret har derfor besluttet at udsætte den enlige afgørelse om eventuel forlængelse af SDP. Udbetaling af SDP vil derfor blive bragt til ophør med sidste udbetalingsdag d. 31.12.10"
Det virker
Citat:
på nuværende tidspunkt venter vi dog på en status fra din læge.
nu mere som deres argumentation for noget der er skrevet forud. Måske den berømte omkr. uafklaret sygdomsbillede el. lign?

Hvor længe har de ventet på status fra læge? Har du en kopi af denne? (Den skal være i dine akter, måske en formular der hedder LÆ125) Også hvilke spørgsmål din SB har stillet læge i forbindelse met indhentning af LÆ125 kan være værd, at læse. Jeg går ud fra det er din prak. læge de mener el. hvad? Eller handler dette om at SB alt for sent har sendt en anmodning om statusattest?

Og hvordan er din RP? Har du godkendt den efter SB har udfyldt den? I RP'en vil du under konklusion burde der være en uddybning omkr. SB argumentation for stop af SDP.

Ikke mindst lyder det ikke til du har haft en partshøring el. ?

Hvis RP ikke har været til gennemlæsning af dig og med mulighed for kommentarer inden de nu har stoppet dine SDP, så er du bestetm ikke blevet partshørt, hvorfor dette selvfølgelig skal med i klagen.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat