Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2008, 12:05   #13
lisalynge
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2008
Lokation: Kalundborg
Alder: 50
Indlæg: 16
Styrke: 17
lisalynge er ny på vejen
Jeg er pt også uden indkomst fra kommunen, da min forrige sagsbehandler ikke ville forlænge mine sygedagpenge. Hun havde bare glemt at indhente nye oplysninger/statusattest fra min egen læge og havde ikke haft min sag til afgørelse ved lægekonsulenten. Jeg blev også bedt om at søge kontanthjælp, men er så "uheldig" af være gift så jeg var heller ikke en af dem der kunne modtage nogen økonomisk støtte. Valgte selv igennem min nye sagsbehandler at blive arbejdsprøvet endnu engang og blev undersøgt af endnu en Rheumatolog som så afgjorde min sag så lægekonsulenten skrev at nu var alle muligheder udtømt og der er ikke flere behandlingsmuligheder og min sygdom er stationær.

Men det har betydet at min mand har været min forsørger siden feb. 2008 og selvom det for mange af jer ikke er nær så lang tid som jer, så er det trods alt for længe når man har faste udgifter hver dag. Min sagsbehandler har nu påbegyndt en fp sag så regner med at jeg igen har en indtægtskilde inden jul hvis det går som han lovede. Det jeg syntes der er uhyggeligt, det er at der er så stor forskel på sagsbehandlere som der åbentbart er. Den første jeg havde så slet ikke papirene igennem fra læger osv. men traf bare sine egne afgørelser. min sag har jeg dog anket ved Beskæftigelses ankenævnet så nu må vi se om jeg måske får sygedagpenge forlænget med tilbagevirkende kraft, hm tvivler...

Held og lykke fremover og husk giv aldrig op og hold på dine rettigheder som menneske
lisalynge er ikke logget ind   Besvar med citat