Emner: Hjælp Mig!!!
Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2009, 02:55   #105
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af KschouSøster Se meddelelser
Kschou søster skriver; Jeg kan læse at flere spørger til min lillebror kschou. Har er her ikke mere. Han døde i Thailand i april 2008. Obduktionen vist at han havde dårligt hjerte. ( hvad vi kan læse ud af obduktionspapirer oversat fra thai til engelsk) Jeg er meget ked af det og savner ham utrolig meget. Hvad han led igennem de 4 år, efter han blev overfaldet kan ikke beskrives. Jeg savner ham dag og nat, han var et dejligt menneske og blev kun 31 år gammel. Jeg tror selv at han var slidt op. Slidt op af for lang ventetid, forviklinger, blev ikke taget seriøst osv. osv. Han blev vel egentlig slået langsomt ihjel efter overfaldet og de ufattelige langsommelige sociale foranstaltninger vi har her i landet. Kschou fik tilkendt førtidspension februar 2008, så al hans kamp og søvnløse nætter med ufattelige lange breve, samtaler med diverse psykiatere, undersøgelser, lange samtaler med os søskende og så videre bar frugt. Han fik blot 2 måneder med ro i sindet. Et gammelt ordsprog siger: at de bedste dør først, Kschou var en af dem. Æret være dit minde. Vi savner dig. 1000 knus fra søster.
Tak for at du tog dig tid og kræfter til at fortælle os herinde hvordan det gik med Kschou, vi er rigtig mange der har tænkt på ham og hvordan det gik med hans sidste møde...

Og kan jo så se at det endelig lykkedes for ham at få den pension ..

Men hvor gør det ondt at læse at han kun nåede at have den i så kort tid , og ja vi er nok ikke mange her der ikke sidder tilbage med en fornemmelse af at den måde det sluttede på, ikke var nødvendig, hvem ved hvordan det hele var gået med et smidigt system der satte borgerne før penge ..

Jeg føler med dig og resten af din familie og kan kun give dig ret i at han blev slået langsomt ihjel og det danske systemet burde skamme sig ..


Alle mine tanker og medfølelse går til dig og din familie ..
  Besvar med citat