Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2010, 16:07   #8
Betty
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 19
Styrke: 15
Betty er ny på vejen
svar fra kommunen d.d.

Nå - så kom der da lidt nyt fra kommunen. Havde ellers besluttet jeg ville skrive til borgmester og kommunalbestyrelse imorgen.

De har forlænget partshøringen og opfordrer til at indsende udtalelse fra min læge - forstår dog ikke helt hvorfor da jeg allerede har vedlagt mail/udtalelse fra min læge? Tror de selv jeg har skrevet den?

I får også mit svar med til hende. Er det ikke rigtigt at jeg opppebærer sygedagpenge sålænge jeg ikke har fået et endeligt afslag og endda 14 dage efter?

**************

Hej Betty

Jeg synes du skal vedlægge det du finder relevant i forhold til partshøringen, herunder altså oplysninger fra din læge du skriver at have modtaget. Jeg udvider fristen for partshøring til d. 12.04.10.

vedr. sygedagpengeudbetalingen vil du have erfaret at disse er kommet til udbetaling sidst i marts måned,- helt som vanligt. Det betyder at såfremt der træffes endelig afgørelse om stop af sygedagpenge vil du skulle søge om kontanthjælp, og såfremt du er berettiget dertil vil disse komme til udbetaling sidst i april måned. Kontanthjælp søges på Ydelseskontoret.

For så vidt angår spørgsmålet angående interview bedes du og din ægtefælle rette henvendelse til afdelingsleder Y


Med venlig hilsen


X

Socialrådgiver

Betty er ikke logget ind   Besvar med citat