Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2009, 18:36   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hej jøsses... det lyder godt for dig, kommunen har da også været meget længe om det i min sag, og den blev hjemsendt jo fordi de ikke havde lavet deres arbejde.. jeg har nu været sygemeldt over 3½ år, hvoraf 1 år er på kontanthjælp.
jeg overvejer stærkt at prøve en klage til ankenævnet. men idag er jeg bare træt træt. har mest lyst til at lægge mig i fosterstilling langt under en dyne og lade som om jeg er alene i verden.. suk...

til Hyanna.. ja jeg ved du er der.. troede det var min tinitus...

til Henrik... jeg mener at jeg rykkede beskæftigelsesankenævet, og fik den tilsendt på ny da den var blevet væk i posten, hvilket betyder kommunen har modtaget deres ca 1 måned tidligere end jeg, og nej, de har slet ikke givet lyd fra sig omkring den sag.
men jeg fik aktindsigten idag..
og fandt ud af at min sagsbehandler, er kontoruddannet, og det kan jo betyde mange ting... samt en af dem som stod for arbejdsprøvningen også er kontoruddannet, den anden er pædagog.. suk...
jeg har aktindsigt for det meste af tiden, ca 1 år tilbage, den tid er gået med at vente og være i kontanthjælpssystemet, så lidt akter er der vel altid at hente.
jeg har forsøgt at kontakte fagforening idag, men røg ned med humøret, og orkede næsten ikke at ringe, det skyldtes nok at jeg ikke føler de var med mig da jeg ville anke sygedagpengestop og flexjobafslag.. og jeg føler ikke jeg kan rumme tingene i hovedet, så tror jeg vil lave henvendelsen på skrift til dem også.
jeg kan jo nok blive nødt til at indrømme overfor mig selv at depressionen trykker på.. jeg har ellers forsøgt at undgå det, og sagt jeg ikke har tid til den slags..
uf, men her kunne komme en lang historie... den fravælger jeg så lige, da det ikke omhandler min arbejdsskade..
tak for jeres gode råd. jeg håber jeg kan opmande mig lidt mere energi og kæmpe videre imorgen.. idag har jeg mest lyst til at opgive.. fordi det er så f.... hårdt at kæmpe.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat