Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2009, 15:25   #19
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jamen dog, miraklernes tid er ikke forbi

I gætter da aaaaldrig hvad der lå i min postkasse i dag

Der lå da sørme en nyyyyydelig indkaldelse til samtale om ressourceprofil!

Men jeg er jo lige så røget som de er speget, så jeg har skannet det brev ind + de 3½ punkt der blev lavet på RP'en da jeg var syg sidste år og har lige mailet det til min sagsbehandler på fagforeningen. Vil da godt lige have mig en snak med hende om hvordan jeg skal forholde mig til den inden mødet. Og så krydser jeg jo lidt fingre for, at hun tager med som bisidder!

Nåh, men jeg har også fået brev og kopi fra min sagsbehandler på fagforeningen, at hun nu har søgt aktindsigt i min sag. Den blev sendt i går, så der går jo så de der ti dages tid inden hun har den.

Jeg har samtidig også fået kopi af min journal fra den psykiater jeg gik ved i 1½ år, at den så er under al kritik og han ikke har ført journal som han skulle, det kan jeg jo ikke rigtig stille noget op over for. Der mangler i hvert fald RIGTIG mange journalnotater!

Jeg er ikke så jeg jubler lige nu, jeg er stadig møghamrende skeptisk og angst for fremtiden, men det er da et mindre mirakel at kommunen åbenbart har set lyset og indset, at der mangler sørme en ressourceprofil!

P.s. Er jeg meget forkert på den, hvis jeg gætter på, at den indkaldelse er skrevet EFTER hun har talt med min psykolog? Det er nemlig dateret d. 31. august
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 01-09-2009 kl. 16:00. Årsag: det var ikke psykolog, men psykiater
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat