Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2011, 00:10   #5
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
så fik jeg i dag , efter at have været ved lægen og fået mere og stærkere medicin- endelig et pusterum for de værste smerter og lidt overskud til at skrive en mail til min sagsbehandler.

og ved i hvad! når man fortæller dem at ens helbred er så skidt nu at jeg gerne ville have startet op på støtte i hjemmet- så fik piben en anden lyd og iløbet af en time var der svar tilbage at min arbejdsprøvning var stoppet med øjebliklig virkning og hvor jeg skulle henvende mig vedr hjelp hjemme, og at jeg bare skulle sige til dem i den afdeling at de bare skulle ringe til hende hvis der var oplysninger hun kunne give for at jeg kunne få så meget hjælp som muligt.

mon ikke de nu er en anelse bange for at jeg melder min forværrede tilstand som en arbejdsskade- for de står nemlig på papiret som forsikringstagende i den her arbejdsprøvning. men det må min læge afgøre når han vender hjem fra ferie. den læge jeg var inde hos syntes iøvrigt at ham den gamle nisse jeg har været inde hos( reumatologen) skulle stramme sig lidt an- for maskineri i dag er meget meget godt til at afsløre gigt i et tidligt stadie- men derfor skal patienten da stadig behandles færdig, hvis smerter fortsætter. så det gav han mig en ny tid til

så lige nu sidder jeg i den største medicinrus, men tænker lidt- pyt med det, det overlever jeg ret sikkert-men at det var godt jeg fik mig taget sammen og kom til lægen i dag- det gav et godt resultat
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat