Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2008, 15:06   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lund skriver

Citat:
At jeg fortæller om det, er på ingen måde ment som f.eks. en erstatning af K10 eller den hjælp vi kan få af hinanden. Og bestemt ikke for at gøre nogle kede af det.

Det mener jeg heller ikke

Og selv hvis vi alle havde penge til at bruge en uvildig socialrådgiver ja så ville der nu alligevel være brug for en side som K10 om ikke andet så for at udvikle erfaringer omkring det at være i systemet


Grunden til at jeg skriver som jeg skriver er fordi at jeg mener at det er vigtigt at det lige kommer med hvor meget det koster (lige som jeg også mener at det er vigtigt at det kommer med hvad advokat koster)

Så kun derfor jeg kommenterede på dit indlæg , vi har før haft debatten omkring det og ja der er vitterlig brug for at vi kan have uvildige socialrådgivere som er dygtige jeg kunne bare for min del ønske mig at vi kunne have dem i kommunerne...

Jeg er glad for at du har haft så positive erfaringer og håber også det bedste for dig og vil give dig ret i at pengene er godt givet ud ...

Selv sidder jeg i lejebolig ene forsørger med en ledighedydelse og muligheden er der ikke for at finde de penge ellers skal guderne vide at jeg hellere end gerne kastede hele sagen i hænderne på folk jeg stolede på og på den måde slap af med de bekymringer ..

men men sådan er det ikke her hos mig så jeg må fortsætte som Helenekr

Så ingen kritik af dig eller stedet som du bruger og syntes det er godt at du skriver det så andre er klar over at muligheden er der...

Men jeg ved så til gengæld (til private aktøre som evt kigger med her på siden ) at der skelens stærkt imellem om en bruger kommer og fortæller positive oplevelser hos en privat og anbefaler vedkommen eller om det er private selv der kommer her og tilbyder sig , ved at Web ikke tillader de private at tilbyde sig igennem siden her ...

Men erfaringer med private de er altid velkommen også din oplevelse Lund så det er helt fint at du fortæller det, jeg ville bare lige gøre folk opmærksom på prisen inden man blev for glad

Og håber da også at du har lyst til at fortælle os hvordan det udvikler sig med din sag.
  Besvar med citat