Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2012, 01:00   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg orker ikke så meget mere lige nu, men så vidt jeg kan se fokuserer kommunen meget på, at du fra juli til december 2011 har været i et afklaringsforløb på Reva Aktiv og Dansk Kabel TV hvor du har klaret dig ok.

Men derefter, i foråret 2012, har du været indlagt på psykiatrisk afd. hvorfra de skriver, at der er en stor risiko for, at du vil få det værre psykisk hvis du sendes ud i noget som helst.

De skriver også, at din tilstand er stationær, at du ikke kan få det bedre med nogen form for tiltag.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg har lige slettet dit indlæg med de filer....

Dit personnummer oa ligger i filerne...og det er altså ikke så smart at lægge på nettet....

Jeg har dine oplysninger og jeg skal lægge dine læge oplysninger op hurtigst muligt så folk kan se dem...

Vovse har skrevet afslaget ind...uden personlige oplysninger...

Jeg vender tilbage så snart jeg har lagt dine oplysninger op uden personlige ting i dem...
Super fint.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat