Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2016, 21:38   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Men opsummeret, så på trods af mulighed for enkeltydelse, kan det desværre ikke redde alle dem, hvor den slags udgifter kan vælte budgettet.
Vi kan slet ikke blive uenige om det her.

Men selvom kommunerne bestemmer mange af disse ting, så er det min erfaring, at det ofte hjælper at benytte sig af sin ret til at klage.
Som du selv skriver er problemet bare ofte, at det kan tage lang tid, og det er ikke altid man har den tid.

Jeg har flere gange oplevet, at have sindssygt ondt i en tand, som så skulle rodbehandles, og det er altså ikke noget man bare lige udsætter til kommunen har haft tid til, at behandle en ansøgning, og evt. en anke, så dér har jeg i ansøgningerne forklaret hvordan det hang sammen, og har fået ydelserne bevilget.

Så selvom der står, at man skal søge før man får behandlingen udført, skal man ikke give op hvis dette ikke har været muligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat