Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2011, 09:19   #4
mshp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2011
Lokation: guldborgsund
Alder: 44
Indlæg: 38
Styrke: 13
mshp er ny på vejen
glemte lige at tilføje

at det er min jobkonsulent og ikke sagsbehandler der har sat alt dette i gang i 2010. det er udelukkende hende jeg har kontakt med. har ikke snakket med en sagsbehandler på noget tidspunkt. har lige et spørgsmål til jer. det er en vejleder fra reva projekt som har skrevet min ressource profil. kan hun det? desuden er den jo slet ikke up to date da jeg siden har fået ny diagnose.


Hej Ricky M
tak for dit indlæg. er meget glad for din udtalelse, tør bare ikke søge § 17 på foreliggende grundlag, da de vel så tager udgangspunkt i den ressource profil som ligger, der viser jeg kunne arbejde i den svømmehal 3-4 timer dagligt på smertestillende. den nævner så ikke noget om at jeg ikke kunne kravle eller gå bagefter. samtidig er jeg jo ikke helt færdig behandlet for min sacroilit.


Hej Gogo tak for din velkomst.
Det var godt nok "dejligt" endelig at møde en med en sacroilit diagnose. selvfølgelig er jeg ked du også har det rigtig skidt, men jeg synes det er svært at finde nogle med den forfærdelige sygdom.(heldigvis da) ja det er også den som er det værste for mig. specielt mit bækken, hofter og ben, tit er smerterne så uudholdelige at jeg kun kan ligge dagen lang, tage ekstra smertestillende og kun bevæge mig lidt rundt på krykker.
det er også netop den som lægerne har betegnet som "bækkenløsning" i mine graviditeter. det sagde den reumatolog jeg går hos nu. han har også kraftigt advaret mig imod at få flere børn, da det vil skade min sygdom enormt og ende i en kørestol. håber ikke jeg er for personlig ved at spørge dig om du har prøvet biologisk medicin? jeg tåler godt alle de medikamenter jeg har prøvet og får nu men det bedre bare ikke min tilstand. min betændelse sidder også i hele kroppen nu.




til jer begge
mshp er ikke logget ind   Besvar med citat