Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2017, 09:22   #95
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tristan . Se meddelelser
Jeg får 2x50mg. Gremadol Retard pr. dag.

Han syntes det var ganske forfærdeligt jeg fik Tramadol.
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
"Tramadol" har netop været debatteret i offentligheden pga man nu mener, at patienterne bliver yderst afhængig af netop Tramadol.

En modedille, efter mine erfaringer. Jeg indtager lang stærkere smertestillende end hvad der er ordineret til dig. Tag en samtale med din praktiserende læge.
Ja, Tramadol er s'gi lige så vanedannende som kroniske smerter.

Hvis smerterne er kroniske, så man varigt skal tage smertestillende, hvad pokker er så problemet i, at medicinen er vanedannende.

Det er mit indtryk, at nogle mennesker har nemt ved at komme ind i et misbrug, så jeg synes det er fint man er obs på problemet, men hvis du i en længere periode har taget samme dosis, og ikke med jævne mellemrum ringer til lægen for at få en ekstra recept fordi du "tabte pille-pakken i toilettet" ell.l., så burde det ikke være et problem.

Jeg har taget Tramadol i over 10 år, samme dosis, 3x50 mg dagligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat