Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2011, 13:30   #1
GoGo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 119
Styrke: 14
GoGo er ny på vejen
Stop af sygedagpenge efter § 27 stk 1 nr4

Hej
Jeg har ikke rigtigt skevet herinde før, men læst en masse indslag og lært meget
Jeg har været forlænget efter § 27 stk 1 nr 4 i nu 3 måneder, pludselig vælger de at stoppe midt i forløbet, da kommunen mener de ikke kan nå en afklaring på de sidste 3 måneder . Jeg har nu sammen med min fagforening sendt en partshøring afsted, som min sagsbehandler med egne ord vil afvise på forhånd.
Jeg er frygtelig frustreret, da kommunen jo har erkendt at min arbejdsevne er varigt nedsat. Alle læge papirer siger kronisk varig lidelse og der er varige skåne hensyn. Jeg har været i arbejdsprøvning men kunne bare klare 9-10 timer. Kommunen har valgt at skrive deres egen vurdering i sagen og lytter ikke til lægerne, er startet på smerteklinik for 2 dage siden på kommunens opfordring, men dette vælger de heller ikke at vente på inden de stopper sygedagpengene før tid.

Mit spørgsmål er. Er der nogen herinde der har været forlænget efter denne § 27 stk 1 nr 4 og blevet smidt af før tid og på kontanthjælp???

Jeg er nemlig meget i tvivl om de må dette, men som min sagsbehandler siger " det må du jo og høre ankestyrelsen om":mad

P.S Tak til alle de dejlige folk herinde som kæmper samme kamp
GoGo er ikke logget ind   Besvar med citat