Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2014, 00:39   #4
MissF
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2014
Lokation: Tårnby (2770 Kastrup)
Indlæg: 12
Styrke: 11
MissF er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Star Se meddelelser
Det lyder da som om at du har prøvet meget er du blivet skannet i hovedet/hjernen noget der kunne trykke?

Måske du skulle skifte læge hvis du føler at han/ hun ikke tager det alvorligt?


Hej, tak fordi du skriver.

Det er forholdsvis ny læge jeg har, som sagde han forstod mig. Så jeg føler han handler modsat ved at henvise til psykiatrisk behandling.

Men, det der bekymrer mig mest er, at jeg kan forstå at på klinikken underkender de mine fysiske diagnoser og samler dem under en hat der hedder funktionel lidelse (psykisk) Denne lidelse findes ikke i WHO,s system?

I forhold til min forsikring, vil en psykisk diagnose gøre, at jeg mister chancen for at søge om varigt tab af erhvervsevne, da psykiske lidelser ikke dækkes.

Nogen der har en udvej til hvordan jeg kan sige nej til forløb uden at miste forsikring/sygedagpenge fordi jeg ikke har prøvet alle behandlingstilbud. Det føles som catch 22, uanset hvad jeg gør er slaget tabt!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Star Se meddelelser
Nåå ok kan se at du er blevet skannet i hovdet sorry
Ja, jeg er blevet scannet! :-)

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er slet ikke sikkert, at det kan overføres til dit problem, men jeg sloges i mange år med spændingshovedpine, og har indenfor de seneste par år fundet ud af, at det hænger sammen med min sløve fordøjelse, som muligvis hænger sammen med mit forbrug af smertestillende medicin.

Så prøv at være opmærksom på dit fordøjelsessystem, og overvej om det måske er noget trægt.
Tak for dit svar :-)

Jeg har ikke set på den vinkel. Har i mange år haft fordøjelsesproblemer i perioder. Dog ikke på grund af smertesrillende piller, da jeg er meget forsigtig. Dette var noget af det første jeg blev opmærksom på hos Hovedpineklinikken i 2003. Men, vil gå ind i det og se hvad jeg kan gøre.

Noget råd til hvordan jeg kan undgå Klinik for funktionel lidelse, uden at miste sygedagpenge/forsikring?

Hilsen
MissF
MissF er ikke logget ind   Besvar med citat