Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2008, 09:16   #23
stenbuk
Ved at vænne sig til K10
 
stenbuks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Lokation: Jammerbugt
Indlæg: 13
Styrke: 16
stenbuk er ny på vejen
Det tror jeg at jeg gør. Jeg skrive lige hvad jeg sender. Det må gerne kommenteres
Hej
Jeg er blevet finder det yderst utiltalende, at en psykiater kan udtale sig negativt om at blive "fanget i et net", når hun selv udøver denne metode mod de borgere kommunerne sender til hende - for at få en psykisk diagnose til fysisk syge mennesker - i forbindelse med en speciallægeerklæring. Også kaldet Term modellen Er det ikke dobbeltmoralsk?
Når man er i konsultation hos Eva Blach, stiller hun en kæde af spørgsmål, som man ikke for tid til at svare på. Hun drager sine egne konklusioner om svaret og forsøger at finde en psykisk problem i et hver svar man kommer med. Hun taler i den grad nedladende til én - "jeg følte det som at have været til eksamen i mit eget liv - og at være dumpet". Jeg havde brug for at adskillige timer hos en psykolog for at komme mig over mit møde med Eva Blach, og jeg ved at der er mange flere der deler samme oplevelse som mig. Jeg har endda kendskab til 2 der var på vej til at tage deres eget liv efter at have været til konsultation hos hende - men de blev heldigvis reddet at egen omgangskreds eller psykolog. Kan det være meningen, at man behandler mennesker på denne måde?

Hilsen Stenbuk

Nu har jeg skrevet til hende.... [email protected]

Hilsen Stenbuk
stenbuk er ikke logget ind   Besvar med citat