Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2010, 18:39   #18
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Jeg skriver jo også bare nogle råd og dem kan du tage i mod eller ej.
men hvis du synes alt hvad kommunen laver af tilbud til dig er lige meget.
som jeg har fået et meget stort indtryk af efter dine indlæg og ikke kun denne tråd.
så kan det være din sagsbehandler har fået samme indtryk.
det er alså ikke godt i dette system, hvis man ikke bare virker en smule åben.

det kan jo godt være du er helt anderledes, men det er bare det indtryk jeg har fået.
kommunen har måske ikke gjort nok, men du virker alså heller lige særlig åben over nogle forskellige nye tiltag.
det kan godt være dette kursus ikke lige er noget.
men hvis du ikke har lægepapir på som kan retfærdigøre en pension, må man se fremad
samt hvis du kommer på en flexordning er din muligheder for pension senere også langt bedre.

Men hvilken muligheder ser du selv?
Jeg er IKKE åben overfor trusler.

Jeg har 2 lægeudtalelser på at det ikke vil nytte noget at forsøge at få mig i job + et kursus fra 07, der endte med samme konklusion, et kursus kommunen selv sendte mig på.

Min mulighed er en førtidspension, derfor jeg søgte.

Kommunen har INTET gjort, udover det kursus i 07, og et aktiveringstilbud om at samle høretelefoner, hvilket nok er knap så smart med dårlig finmotorik.........+ et tilbud om at lave havearbejde og hovedrengøring for de ældre herude, hvilket er knap så smart med dårlig ryg og lænd.

Så JA, hvad kommunen indtil nu har fundet på har været så inderligt ligegyldigt og givet kun et forsøg på at kunne sige bagefter: vi tilbød hende da noget.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat