Se enkelt indlæg
Gammel 23-03-2018, 02:48   #6
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Catwoman Se meddelelser
Hej "de7smådværge"

Jeg er i samme situation - mit 2. jobafklaringsforløb udløber til sommer, og min sagsbehandler ved heller ikke, hvordan samtalen med sundhedskoordinatoren skal foregå. Jeg var til møde med ham for et par uger siden, hvor han sagde, at det er uklart om samtalen er mellem mig og regionens sundhedskoordinator, eller om det er sagsbehandleren og sundhedskoordinatoren, der skal tale sammen om sagsakterne. Teamlederen på jobcenteret skulle være i gang med at afklare dette med andre kommuner, så jeg afventer stadig besked, og synes at det er stressende og utrygt. Du skriver, at de skal finde ud af, hvad de skal stille op med dig. Jeg formoder, at du også (som krævet) skal have din sag på rehabiliteringsteammøde? Så vidt jeg er informeret, skal der ret gode argumenter til at forlænge til et 3. afklaringsforløb - hvad håber du selv på?

De bedste hilsener :-)
Godt at høre fra en i samme situation Har intet hørt om rehabteamet, men har læst at man skal til den rigtige kliniske funktion for at få endnu et forløb. Det vil jeg meget nødigt. Jeg håber på en fleksbevilling. Hvad med dig ?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat