Emner: stoltheden :(
Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2009, 11:31   #10
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Hvordan kan du være 5 år på sygedagpenge. Jeg røg på kontanthjælp efter 1½ år fordi jeg ikke havde mulighed fior at komme op på fuld tid og derfor ikke havde flere forlængelses muligheder.

Fagforening bad mig også lave en dagbog. Synes så ikke det lød som om hun kunne forstå grunden selvom jeg forklarede jeg pt krævede min kæreste gjorde alt og ikke kunne byde ham det. Hun sagde det jo er det kærester er til at hjælpe en MEN han skal jo ikke være min slave og tager fysisk og psykisk skade af det Hvorfor er det så svært at forklare at jeg virkelig skader ham og kikke kun mig selv Men hun ville ringe til min læge og prøve at forklare det altså var VIGTIGT jeg fik snakket med en psykolog for lægen mente kun det var ved depression og at der ikke var nogle psykologet der vidste noget om kronisk smerte og smertebearbejdelse i området Godt nok glad for jeg har en fagforeing for at tydeligvis et fjols til at formulere mig ordentlig og få ting igennem. Er da et megt rimelig krav at ville have hjælp til at håndtere hele det rod her er MEGET hårdt psykisk for mig og mine smerter har overtaget min hverdag

Hun sagde også som det så ud nu fik jeg ikke en pension men kunne håbe de på hospital fik konstateret fibromyalgi eller lign så jeg havde mere til journalen. Latterligt det skal være så hårdt og man skal have flere diagnoser end en før de begynder at forstå budskabet (udfra hvad fagforening fortalte)
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat