Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2016, 05:30   #18
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Nej smerte klinik og deres tilbud er ingen tvang ,

Men men følger du ikke tilbudene eller har en grund til ikke at gøre det , kan man nærmest få skyld for ikke have lyst til at prøve alt .

Jeg var glad for min smerte klinik der var privat og lå i Haderslev og idag er lukket , fordi alle skal til GIve .der er offentligt

Gik der også 5-6 gange mindst . dOg ikke så længe ud over 1 gang .

Gruppe terapi er bare ikke mig . Men jeg gav det en chance på 2 gange ud af de 12 og det hAvde de respekt for . For så havde jeg prøvet .

Psykolog takkede jeg også nej til . Da jeg ikke kunne se noget formål .

Trods det hjalp de mig meget med smerter og hjalp mig indirekte til at få min ftp gennem div.læge status .

Det der var det gode for mig var de hjalp med at finde de piller der var gode for mig . Og senere hjalp mig til i Odense at få indopereret en smertepacemaker som jeg har idag og er glad for . Det var ikke lykkedes uden ham i Haderslev ,

Der er ligeså mange meninger som smerte klinikker , som der er personer , Nogle kan lide 1 sted , nogle kan lide alt , nogke kan kun lide noget osv ,

Jeg kom for at få hjælp af smertelægen . Ikke for alle de andre ting . Der er også forskel på hvad man fejler

Havde det været idag , var det blevet GIve som jeg stort set kun hørt godt om ,
I Haderslev var der dog kun 1 smertelæge , modsat GIve hvor der er flere og det hele er meget større .

Stribe Ftp .
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat