Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2016, 10:39   #10
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Så har jeg talt med en sagsbehandler fra pensionsafdelingen. Hun ville sende mig en helbredserklæring, som jeg/lægen skal udfylde. Jeg vil blive kaldt til samtale hos lægen. Det er en ny læge, fordi jeg har været bosiddende i anden landsdel og så ikke kunne få min "gamle" læge igen, da jeg vendte tilbage. Jeg ved dog, at der er notater hos de to tidligere læger, hvor jeg har følt mig presset. Så skal jeg have et møde med hende og herefter skal kommunens lægekonsulenter se på det og træffe en afgørelse.

Det lyder mere kompliceret end jeg troede at få en hvilende pension igen? Hvad er jeres erfaring? Og skal jeg være OBS på noget? Jeg har ferie om halvanden uge, skal jeg sygemelde mig nu? Har jo bare tænkt ,at jeg nok ikke blev sendt ud inden ferien. Jeg ville ikke være i stand til at gå på arbejde her og nu. Jeg sover dårligt, er mega træt og har meget let til tårer.

Jeg blev ret ked af det i telefonen, da jeg fortalte om forløbet, og hun sagde, at jeg jo havde forsøgt at forsørge mig selv, det lød omsorgsfuldt. Er det almindelig sagsgang det jeg beskriver ovenover? Jeg troede egentlig bare jeg kunne bede om den, fordi jeg frivilligt gjorde den hvilende?

Sidst redigeret af Løvinden; 20-07-2016 kl. 10:41.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat