Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2010, 00:36   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af millidk Se meddelelser
Sådan forgik min sag ikke. Bor i Gladsaxe, og efter jeg i sommers fik en ny sagsbehandler, pga. jeg havde været sygemeldt i et halvt år, og hun indså, at jeg ikke kan komme tilbage til det ordinære arbejdsmarked, en gang først på efteråret, så kom jeg i arbejdsprøvning, som så mundede ud i en rapport, som pegede i retning af pension. Mens jeg var i arbejdsprøvning, havde min sagsbehandler flere mødet med mig, og dem på afklaringsinstuttet. Det stod hurtigt klart at det var tvivlsomt om jeg kunne komme i betragting til flexjob, pga. lavt funktionsnevau.
Mine sagsbehandlere, har løbende fået godkendt et hvert tiltag, i mit sygdomsforløb, af hendes leder, samt konsulteret lægekonsulentet, så da hun, havde fået rapporten fra afklaringsinstuttet, og sidste rådslagen med lægekonsluenten, så var det, bare at lave resurseprofilen færdig, og indstille til pensionsnævnet. Ikke noget med at der først er nogen der skal godkende indstillingen. Når indstillingen er lavet, så er de næste som ser den pensionsnævnet.
Præcis! Og pensionsnævnet er dem der kan bremse eller tilkende!! OG som på et tidspunkt skriver, at de har 3 mdr til at afgøre sagen i....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat