Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2010, 23:48   #4
millidk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2010
Indlæg: 10
Styrke: 15
millidk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det næste, der sker, er, at kommunen skal beslutte, OM din sag kan overgå til behandling bla-bla-bla... (Husker ikke lige ordlyden.)

Det skulle du gerne modtage et brev om, og i dette brev står der, hvilken dato sagen er overgået til behandling efter bla-bla..

Kommunen har så 3 måneder fra denne dato til at give dig en afgørelse. Det kan også gå hurtigere.

Du skal også modtage et brev om, at du tilbydes at møde op foran de personer, der træffer afgørelse i din pensionssag.

Men du kan også risikere et afslag på, at din sag overgår til behandling efter pension...

Håber, det er svar på dine spørgsmål.

Sådan forgik min sag ikke. Bor i Gladsaxe, og efter jeg i sommers fik en ny sagsbehandler, pga. jeg havde været sygemeldt i et halvt år, og hun indså, at jeg ikke kan komme tilbage til det ordinære arbejdsmarked, en gang først på efteråret, så kom jeg i arbejdsprøvning, som så mundede ud i en rapport, som pegede i retning af pension. Mens jeg var i arbejdsprøvning, havde min sagsbehandler flere mødet med mig, og dem på afklaringsinstuttet. Det stod hurtigt klart at det var tvivlsomt om jeg kunne komme i betragting til flexjob, pga. lavt funktionsnevau.
Mine sagsbehandlere, har løbende fået godkendt et hvert tiltag, i mit sygdomsforløb, af hendes leder, samt konsulteret lægekonsulentet, så da hun, havde fået rapporten fra afklaringsinstuttet, og sidste rådslagen med lægekonsluenten, så var det, bare at lave resurseprofilen færdig, og indstille til pensionsnævnet. Ikke noget med at der først er nogen der skal godkende indstillingen. Når indstillingen er lavet, så er de næste som ser den pensionsnævnet.
millidk er ikke logget ind   Besvar med citat