Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2013, 12:30   #33
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
OPDATERING

Jeg er stadig sygemeldt på fuldtid, selv om kommunen har stoppet mine sygedagpenge. Min læge har kontaktet kommunen og ønsker en rundbordssamtale med dem, og forhåbentlig hører jeg fra dem i næste uge. Jeg har det lige så dårligt som før, hvis ikke værre. Min læge har vurderet at jeg skal søge førtidspension, da han mener ikke at jeg skal ud på arbejdsmarkedet igen, sådan som jeg har det. Jeg er så glad for en læge der støtter mig 100%, selv om min diagnose er meget ukendt og sjælden. Der er flere læger der ikke rigtig har taget mig seriøst, så det er en kæmpe lettelse endelig at møde en læge der tror på mig. Kryds fingre for at der kommer gang i sagen igen, selv om min sag ligger hos beskæftigelsesankenævnet. Jeg kommer med en opdatering igen når jeg ved mere. Er der nogen herinde der har oplevet at starte sagen op igen, mens den har ligget hos beskæftigelsesankenævnet? Jeg håber virkelig at der kommer gang i sagen igen. Når jeg læser den arbejdsevne vurdering kommunen har lavet til mig, så undrer det mig hvordan de har tilladt sig at lave en så overfladisk og intet sigende vurdering, uden at inddrage mig overhovedet! Jeg har nu selv lavet en vurdering af de ting jeg kan og de ting jeg ikke kan, og hvordan påvirker min sygdom mig psykisk, fysisk, økonomisk, socialt og i forhold til min familie. Jeg skrev 8 sider op og ned og er så glad for at jeg gjorde det, da det fik mig til at indse hvor dårligt jeg egentlig har det. Den ene dag tager den anden, og det kan være svært at overskue hvor hårdt det egenlig er at have så mange smerter hele tiden! :-) Men smil herfra indtil videre, jeg er så lettet.
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat