Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2010, 18:12   #112
bamse70
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2010
Indlæg: 23
Styrke: 15
bamse70 er ny på vejen
Hej Majbritt

Ok så har jeg misforstået noget i indlæggende, og også dig.
Du virker så bombastisk, så man når at tænke woow når man læser :-)))

Og nej selvfølgelig søger man ikke job når du har en FP ansøgning igang
Jeg troede der var en mulighed åben der, derfor mit råd om at få søgt noget du selv havde kontrol over, så de ikke tromlede dig mere ned med noget du ikke kunne klarer.

Tilbud igennem tiden, som du Fysisk ikke har kunne evne, vil automastisk få dig til at fremstå som usamarbejdsvillig, ingen tvivl om det.

Her i kommunen havde de en ide om at x antal sagsbehandler skulle rokere rundt en overgang. dvs man vidste aldrig hvem man skulle tale med.
Ikke skide smart, det er jo syge mennesker de har med at gøre.
Og når du har haft, .var det 15 forskellige ?,, så vil det næsten gå galt.
Job/sagsbehandlerne er så absolut ikke ens.
Nogen af dem skal ha folk ud koste hva det koste vil, mens en anden forstår man skal kunne eksistere når man få fri og livskvalitet efter en arbejdsdag skal følges ad

Jeg har mødt en af hver, og hende der bare skulle ha mig ud fik alt til at stritte i mig, for jeg fornemmede hurtig hun slet ikke lyttede.
Jeg styrtede hjem til manden og garderede mig vi kunne leve for hans løn kun ( som du ), for så urealistisk som denne sagskonsulent var ,kunne jeg hurtig se det var dømt til at gå galt, ikke kun fysisk, men også psykisk.

HELDIGVIS rokerede de og så kom hende til, som lyttede og forstod og samarbejdede var skide godt . Tingene gik ikke kun efter mit hovede, men forståelse betyder Så meget.

Soccialforbi. måske, ja men du råber og råber og bliver ikke hørt, så skal man sgu tag skade.

Jeg håber det bedste for dig, og håber også du gir lyd herinde om hvordan det går i dit videre forløb.
Kram

Sidst redigeret af bamse70; 30-03-2010 kl. 18:15.
bamse70 er ikke logget ind   Besvar med citat