Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2017, 23:58   #35
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Håber virkelig at folk melder sig, hvis de har følt sig uretfærdigt behandlet. Det er på tide at der bliver sat en stopper for Vibeke Manniches virke som læge. Hun er narcissist i svær grad og bør ikke få lov at praktisere eller udtale sig som læge .... om noget som helst!
Kan ikke være mere enig!

super humor
Citat:
Oprindeligt indsendt af hejhejhej2 Se meddelelser
Som foredragsholdere, slipper de også for det der besværlige element.....patienten.
Super humor men trist statment.

Jeg har fulgt den " mand" fra den bog han skrev tilbafe fra ca. 2007 om, psykopater i jakkesæt.
Allerede dengang tænkte jeg, er dette virkelig en psykiater man skal fæstne sin lid til.
Det er en bog om psykopati, som er et ugeblad værdigt. Magen til køkkenbordspsykiatri skal man lede længe efter,.
Men et må han give ham.
Han forstod og forstår at bilde hr. og fru Danmark ind at psykopati er nemt at vurdere, men der manglede totalt baggrund og ordentlighed i annalysen.
En rigtig kioskbasker,.
Han var på et tidspunkt i et TV. program om , kender du typen eller var det programmet om hvem der finder den rette pris på en bolig.
jeg husker det ikke, men husker tydeligt, at han bor, boede i Ørestaden i en lejlighed og havde en af de dyre smarte biler.
Skide værre med det. Det jeg bemærkede var, at manden boede i et totalt OSD hjem.
Jeg tænkte, han er en stakkel, men at han udnytter sin stakkelhed til at ødelægge andre menneskers liv er fandme ikke ok.

Jeg har en forfærdelig tanke og det er, at sandheden altid får ret til sidst.

Manden er ikke værdig til at være psykiater, og desværre er der mange som ham og vi der har brug for ordentlige psykiatere trækker det korteste strå.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat