Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2012, 11:56   #103
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Gyser

Nå, denne 27.1.4 problematik har udviklet sig til noget af en gyser...

Jeg fik afslag fra BAN for et par uger siden. De havde ikke forholdt sig til 27.1.4 problematikken, men til sygedagpengestop, som var det sagsbehandler havde skrevet anken på
- jeg har skrevet om denne problematik tidligere i tråden

Nå, men jeg skrev selvfølgelig omgående en klage til dem og bad dem revurdere deres egen afgørelse, og behandle min sag efter 27.1.4 problematikken

Og her kommer gyseren...

I august omstødte BAN en af deres egne afgørelser og gav en borger medhold iht 27.1.4 (også omtalt tidligere i tråden). Denne afgørelse har min kommune anket og sagen ligger nu i Ankestyrelsen. De afventer nu denne afgørelse, og derfor vil BAN ikke træffe afgørelse i min sag på dette grundlag. Det er jeg selvfølgelig ikke enig i, da man jo er nødt til at træffe afgørelse som hidtil, indtil der kommer nye retningslinjer. Så nu bliver min sag diskuteret inde i BAN.

Samtidig er jeg blevet oplyst om at BAN for få uger siden har fået indskærpet fra Ankestyrelsen om ikke at tilkende fleksjob på for tyndt et grundlag. Selvom 27.1.4 er en anden problematik, kan man jo sådan set kun være enig i at tilkendelse at fleksjob efter A-38-02 er et tyndt grundlag, og må man spørge sig selv om hvor meget indflydelse dette vil have på 27.1.4 i fremtiden

Lige pludselig er der i alle fald ikke noget der er givet længere, og den næste tid kan vise sig at være temmelig afgørende - ikke alene for min sag, men for alle 27.1.4 sager

Så nu må vi bare vente og se. Med tilbageholdt åndedræt....
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat