Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2009, 23:49   #148
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hejsa..
Det blir da værer og værer hvad der kommer frem i denne sag..
Didah dit inlæg bekræfter mig i en ting som har naget mig siden døren blev skuppet i på hælene af mig i EB konsulation i Ålborg,og det var at konklutionen var bestemt på forhånd..

for min familie og venner bekendte som der nok er flest af,har jeg altid fremstået som en udadvendt person,som altid var klar på at hjælpe andre der stod i problemer af den ene eller anden art,jeg har altid været en god lytter..
Men har aldrig haft behov for selv at tale med andre mennesker om mine egne problemer,det skyldes at jeg altid har haft en kanon god støtte i familien..

Det var hvad jeg fortalte EB og fik herefter at vide at jeg ikke var normal!!!

Som barn var jeg udsat for incest fra min morfar..DET BLEV til icetsiøse befølinger i EB rapport,som jeg oveni købtet havde nydt!!!!

At jeg altid havde været uadvendt kunne jeg godt glemme i følge Eva Blach er jeg sky selvudslettende og har ingen empati et fattigt sprog osv...

I min psykolog rapport står at jeg er et blosterbarn der trods sværer kår har formodet at vokse trods vanskelige kår..

Denne raport blev også fuldstændig afslået af EB..

Der blev samtidig skrevet at jeg ikke burde konsuliterer min psykolog mere..
Såkommune har ikke betalt en krone for at jeg har fået bearbejdet de traumer som jeg pådrog mig ved blot at konsuledere en psykiater..

Jeg tog derud som mange af de andre i en sund realistisk forventning om at jeg ville møde anerkendelser for de problemer jeg har og havde fra en proffesionel psykiater..

Jeg er aldrig,blevet mødt med mere mistillid og nedladende holdning over for mig..Når jeg prøvede at forsvarer mig eller at komme til orde blev der sagt..

"det er mig der er psykiater det er mig der ved bedst"
Jeg har ikke opskrifen på hvordan vi bekæmper dette,men en ting er sikkert jeg vil aldrig møde denne psykiater igen..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat