Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2017, 19:10   #3
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Nu har jeg ikke synderligt meget forstand på psykiske tilstande og hvordan det er at leve med disse...men normalt råder vi herinde folk til at hvis de skal arbejdsprøves....til at de skal møde op hver evig eneste dag....også selvom det bare er for at sige at man er syg og må gå hjem...

Hvis man gør dette...ja så kan kommunen ikke bruge den undskyldning som de plejer...nemlig at man ikke har mødt stabilt op og de dermed ikke har kunne måle ens arbejdsevne...

Man bør samtidig føre dagbog under forløbet..-

Men jeg skal ikke kunne gøre mig klog på om hvorvidt det kan lade sig gøre for dit vedkommen...
Jeg må sige mig meget enig.
Jeg har selv psykiske problematikker, og har formået at 10 minutter efter fremmøde i arbejdsprøvning, være ved at bryde grædende sammen. Så jeg fortalte det kort, og spurgte om det var i orden at jeg tog hjem igen.
Det kan være ekstremt grænseoverskridende, for man vil jo helst undgå at andre ser en græde, og derfor er det logisk at man hellere vil blive hjemme, når man er på det plan. Men det er bedre at møde op og tage hjem, end slet ikke møde op.

Jeg kan dog se at der også er nogen fysiske problematikker, og på det område kan jeg tilgengæld ikke udtale mig

Jeg har netop, gennem hele mit forløb, prøvet at have tilgangen: "vi prøver, og så ser vi hvordan det går". Tilgengæld har sagsbehandlerne så været meget lydhøre, når jeg har kunnet sætte ord på hvad der gjorde at det ikke fungerede, og hvordan det påvirkede mig.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er du har været i noget arbejdsprøvning/praktik, men husk at man jo ikke behøver starte med 20+ timer. Man kan jo se om man kan prøve med måske 1 time om ugen. Hvis det ikke fungerer, jamen så har man noget dokumentation på det, hvilket er rigtig godt at have med
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat