Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2009, 18:58   #4
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
MTVRV1

Jeg stemmer hverken på De Radikal eller Dansk Fupparti.

Jeg stemmer derimod på SF.

Spørgsmålet er hvem stemmer du selv på? For det virker lidt som du føler dig trådt lidt på med mit indlæg.

Nu følger jeg dansk politik ret meget da jeg er medlem af SF. Jeg kan oplyse dig om at både SF og socialdemokraterne arbejder en hård kamp for at bedre forhold for sygedagenge modtager, førtidspensionister, efterlønner og pensionister.

Grunden til man ej heller skal stemme på De Radikal er de gerne ser alt i spil om førtidspension. De har også stemt for stramninger af sygedagpenge loven.

Derfor falder dit forslag om at stemme på De Radikal i den grad til jorden med mangel på indsigt.

MTVRV1

Men tror du har overset en vigtig ting i dette her spil.

Hvis regeringen og Dansk Folkeparti sætter førtidspensionisterne i spil sammen med de andre ting der er kommet frem i dag så er det for at lade dem betale for de skattelettelser der er delt ud til højre og venstre.

Så igen bliver det de udsatte grupper der kommer til at betale for dem som i forvejen tjener ganske godt i vort samfund.

Sidst redigeret af Webmaster; 20-08-2009 kl. 20:09. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat