Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2009, 14:47   #3
b69
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2009
Lokation: Midtjylland
Alder: 54
Indlæg: 14
Styrke: 16
b69 er ny på vejen
Smile

Hej Hejdien

Tak for dit svar. Det er skønt at få lidt opbakning - jeg møder stort set kun det modsatte og siden afslaget kom i går med posten, har jeg været så rasende - men der er ingen at snakke med om det.

Det er sikkert en god ide selv at skrive til Ankestyrelsen, men forventer at få en skrivense fra dem, hvor ider står, at de vil behandle min sag.

Jeg ved ikke præcist, hvad dennne "lægekonsulent" har sagt - men jeg har udbedt mig aktindsigt i sagen hos Statsforvaltningen og forventer heraf at kunne se hans/hendes udtalelse. Der må jo står noget meget spændende, efter som Det Sociale Nævn er gået stik modsat mine lægererkælringer.

Nu er det sådan, at jeg lider af en meget sjælden sygdom, og ved at der faktisk kun findes ganske få læger i landet, der kender min sygdom, og de fleste af disse læger kender jeg personligt. Så jeg håber at "lægekonsulenten" har sin dokumentation i orden.

Det hjælper lidt at komme af med sine frustrationer her - tak - men hvor er det hårdt at skulle slås med dette ud over en træls sygdom..... pyyyha.

Endnu engang tak - måske jeg skriver og stiller flere spørgsmål
b69 er ikke logget ind   Besvar med citat